Jak nakupovat

Způsob platby

 Platby za zboží lze provádět jedním z následujících způsobů: 

        1) Dobírkou  - platba při převzetí zboží přes služby České pošty či PPL

        2) Hotově v naší prodejně v Braníku (zboží je v prodejně připraveno pro osobní vyzvednutí 10 dní, poté objednávka zaniká)
        (od 1.3.2017 zrušeno z důvodu zavedení EET)

        3) Bankovním převodem na náš účet  (zboží je připraveno pro osobní vyzvednutí/odeslání 10 dní, poté objednávka zaniká)

        4) Online kreditní kartou přes společnost GP WebPay (od 1.3.2017 zrušeno z důvodu zavedení EET)

        5) Bezhotovostní platbou přes společnost PayPal (od 1.3.2017 zrušeno z důvodu zavedení EET)

Požadovaný způsob platby budete moci zaškrtnout a případně i uskutečnit během nákupu online.

>> nahoru <<

Poštovné

        Osobní vyzvednutí ve výdejně Cookid v Branické ul. do 10 dnů od objednání je ZDARMA
        (zboží je v prodejně připraveno pro osobní vyzvednutí 10 dní, poté objednávka zaniká)

        Zásilka se službou PPL – 129 Kč 

        Zásilka s Českou poštou – 149 Kč 

Balné je zahrnuto v ceně zboží. Poštovné je dle výběru přepravní společnosti a je vždy zobrazeno před potvrzením objednávky.

SLOVENSKO: za zásilku s Českou poštou se platí vždy 500 Kč (cca 19 EUR účtováno v EUR dle aktuálního kurzu) bez ohledu na výši objednávky!                                  

EVROPSKÁ UNIE: zásilky posíláme i v rámci zemí EU. Poštovné s Českou poštou se platí vždy bez ohledu na výši objednávky. Platbu za zahraniční zásilku je možné provést bankovním převodem až poté, co je zákazníkovi sdělena (emailem) celková částka k úhradě (objednávka + poštovné do zahraničí). 


Užitečné informace o materiálech našich značek a jejich údržbě najdete v sekci Poradna: http://www.coolkid.cz/boards/

>> nahoru <<

Výměna zboží v případě nevyhovující velikosti

V případě, že zakoupené oblečení či obuv velikostně nevyhovují, Vám je rádi vyměníme za jinou velikost. Nejdříve je potřeba zaslat nám zpět nevyhovující zboží a my Vám obratem, pokud je požadovaná velikost skladem, pošleme nové zboží. Vracené zboží musí být nepoužité a v originálním obalu s vysačkami.

Pokud požadovaná velikost není skladem, stačí vrátit zboží a my Vám pošleme peníze zpět na Váš účet.

V případě, že si nejste jisti velikostí nakupovaného zboží, neváhejte a požádejte nás o přeměření potřebných rozměrů. Určitě je i v tomto případě lepší třeba i vícekrát měřit, než jednou zboží zbytečně vracet. Jsme tu pro Vás na: shop@coolkid.cz či telefonu: 222 126 107

Upozornění: máme zkušenosti, že některé barvy (zvláště výrazné či reflexní odstíny červené a oranžové) nemusí na obrazovce odpovídat skutečnosti. Velmi záleží na seřízení samotné obrazovky a kvalitě PC, notebooku atd. Pokud si nejste jisti barvou, raději si ověřte její přesný odstín přímo u nás prostřednictvím emailu/telefonu. Rozčarování nad odlišnou barvou objednaného a doručeného zboží není příjemné.
  

>> nahoru <<

PLATBA KARTOU POMOCÍ GP WEBPAY


pic

Od 1.3.2017 je tato možnost zrušena z důvodu zavedení EET.

>> nahoru <<

PPL - Důležité informace pro příjemce o doručení


PPL logo

Doručení balíku
• zásilku vám doručíme na vámi požadovanou adresu následující pracovní den po jejím převzetí od odesilatele
• řidič vás bude v den doručení telefonicky kontaktovat, aby s vámi domluvil podrobnosti předání, oznámí vám přibližný čas doručení, výši dobírky a další případné náležitosti
• zásilku vám standardně doručíme v rozmezí 8–18 hodin v pracovní dny (přesnou dobu doručení nelze ovlivnit, nicméně pravděpodobný čas doručení můžete zjistit po zadání vašeho PSČ na www.ppl.cz nebo přímo při kontaktu s řidičem)
• V případě nezastižení vám zanecháme oznámení a balík se pokusíme doručit ještě jednou následující pracovní den
• v určitých lokalitách ČR nabízíme i večerní doručení v rozmezí 17–21 hodin (seznam lokalit naleznete ZDE)
• cestu zásilky lze sledovat na internetu na webové stránce www.ppl.cz po zadání jejího čísla (11 číslic)
• hmotnost balíku je omezena do 50 kg

Platba platební kartou:
Při převzetí zásilky se můžete svobodně rozhodnout, zda doběrečné zaplatíte platební kartou nebo hotově.
Všichni řidiči PPL CZ jsou vybaveni mobilním platebním terminálem a tiskárnou.

Převzetí a reklamace:
Při převzetí zkontrolujte neporušenost obalu. Převzetím zásilky stvrzujete, že jste zásilku převzali bez zjevných závad. Pokud je obal poškozený, sdělte to přímo řidiči. Pokud zjistíte, že obsah zásilky je poškozený až po jejím převzetí a rozbalení, informujte přepravce do 3 pracovních dní. Doporučujeme pořídit fotodokumentaci stavu zásilky bezprostředně po rozbalení.

>> nahoru <<

Vrácení zboží (odstoupení od smlouvy)

1. Kupující má právo od kupní smlouvy odstoupit do 14 dnů od převzetí zboží (to neplatí, bylo-li zboží upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu, jakož i u zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání). Je-li zboží zároveň vraceno, musí jej kupující vrátit prodávajícímu kompletní v originálním a neporušeném obalu a s dokladem o koupi. 

2. Kupující má dále právo odstoupit od smlouvy v souladu s příslušnými ustanoveními občanského zákoníku. 

3. Kupující je dále oprávněn od smlouvy odstoupit v případě, že mu bude doručeno jiné zboží, než si objednal nebo pokud zboží nebude doručeno do 15 pracovních dnů po objednání. 

4. Prodávající je oprávněn od smlouvy odstoupit za předpokladu, že si kupující dodané zboží nepřevezme anebo odmítne převzít. 

5. Odstoupit od smlouvy lze i po vzájemné dohodě. 

6. Kupující musí pro platné odstoupení od smlouvy učinit jednostranný projev vůle určený provozovateli virtuálního obchodu. Takový projev vůle musí mít písemnou listinnou formu a musí být prodávajícímu doručen.   

7. Vrácení výrobku podnikateli provádí spotřebitel na své vlastní náklady.


>> nahoru <<